петак, 6. фебруар 2015.

Момак са Малте


Пре извесног времена, колегиница са факултета ми је послала захтев за прављење профила на некакавом сајту за упознавање. Помислим: ,,Та, ваљда је то ок, она зна, имала је просек 9, 80. Свакако сам сама, тако да је то у реду.'' Направим профил, и кренем да се дописујем. Много момака, ниједан по мом укусу. Имам пробирачки стаж од 27. лета. Моји су одустали од удаје. Недавно сам, када сам била у родноме ми крају, почела да ,,начињем'' мираз. 
И тако,  јави се он, момак са Малте. Епитет: Нормалан. Симпатичан још. Текло је наше дописивање, све дивно, бајно и красно, док није дошао у лепу нашу Србију, у наш још лепши Нови Сад, српску Атину, је ли? Позвао ме је на кафу. Како оригинално! Пристала сам, јер, Боже мој, колико још постоји нормалних, слатких момака са Малте?
Падала је киша (стално неке кише) тог дана, као у песми. Састанак код катедрале, још оригиналније. Касним неколико минута, наравно, јер то је део мог шарма. Чекао је и није се љутио.
,,Стварно је леп'', помислила сам.
Рекох, падала је киша, те ми је момак са Малте носио кишобран. Пажљиво од њега. Сели смо да попијемо ту кафу о којој смо месецима преговарали, у кафић, како он рече, по мом укусу. Мој укус значи, шаренило, мачка на фотељи, много књига на полицама. Момак са Малте био је шармантан, скоцкан, што би рекли, намирисан. И све сјајно док му нисам рекла како стоје ствари, а ствари стоје у Србији. Промрмљао је нешто о томе како није сигуран шта би са мном, јер ја сам дивна, али он се враћа на Малту и није спремам за крупне подухвате у животу.
,,Разумем'', кажем. ,,Нема фрке. Кафа им је одлична, зар не?''
Заборавим на момка са Малте и вратим се мојим писанијама. Једног дана стиже ми смс. Момак са Малте.
,,Хеј, где си ти? Шта има?''
Знак питања.
,,Ту сам. Све кул.''
Епилог: Поново ми је писао на друштвеној мрежи. Каже да се није јављао јер је био збуњен. Јесте, збуним ја мушкарце искреношћу. Отписала сам му да је то он, да не брине. Мало сам га пецнула, морала сам.
И за крај, мала молитва, у духу рефлекса средњовековне: ,,Сачувај ме Боже, ,,мушкараца'' који не знају шта хоће, оних који не бирају средства, а посебно ме сачувај оних који немају петљу. Амин.''

Нема коментара:

Постави коментар